پاورپوینت آشپزخانه

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » معماری
پاورپوینت آشپزخانه

در قالب ppt ودر 43 اسلاید و قابل ویرایش


قسکتی از متن::


تاثير رنگ در آشپزخانه
امروزه آشپزخانه بیش از گذشته بخشی از خانه شده است كه اهل خانه در آن به سر می برند، این اتاق دیگر تنها مكانی برای تهیه غذا نیست و حتی آشپزخانه هایی كه بزرگ ترند، به مركز خانه تبدیل شده اند. خانواده برای استراحت در آنجا جمع می شوند، از دوستان خود در آن پذیرایی می كنند، تكالیف شان را انجام می دهند و غذا می خورند. آشپزخانه محیطی خودمانی، ساده و صمیمی است، اما از آنجا كه زمان زیادی را در آنجا سپری می كنیم، دوست داریم تا حد امكان جلوه ی آن دلنشین و جذاب باشد.
مهمترین نكته در آشپزخانه اینست كه كابینت و دیگر فضاهای نگهداری وسایل و مواد غذایی فراوانی داشته باشد تا نمای آن آشفته و درهم ریخته به نظر نرسد. بدین ترتیب، جای بیشتری برای قرار دادن لوازم مفید و زیبا خواهیم داشت.

آشپزخانه یكی از مهمترین بخش های هر خانه است كه فعالیت های بسیاری در آن انجام می شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می توانید از رنگ های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند منظره ی آشپزخانه را مدرن كند.

رنگ های نارنجی، قرمز، زرد و سبز، حس زنده بودن و شكوه را برای آین آشپزخانه به ارمغان آورده اند. این حس حاصل تقابل رنگ های دیوارها و وسایل است. هرگاه احساس كنید كه نیاز به روحی جدید در آشپزخانه دارید، به آسانی می توانید برخی از خرده وسایل را عوض كنید و به جای آنها جایگزین هایی با رنگ جدید تهیه كنید

دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » معماری

تعداد مشاهده: 3361 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت: 28,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل