چطوری هر پسری را عاشق خود کنیم

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » روانشناسی

چطوری هر پسری را عاشق خود کنیم

همه ما شاید روی پسری از فامیل یا دوستان و آشنایان کراش داشته باشیم و بخواهیم او نیز به ما احساس پیدا کند.

در اکثر مواقع با رفتارهایی باعث دور شدن بیشتر او نسبت به خود می شویم

ما به  شما کمک می کنیم که هر پسر مغروری را جذب خود کنید

چگونه یک پسر مغرور را در یک نگاه عاشق خود کنیم

 اگر به دنبال این هستیم که بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید با لبخند اثر بخش وقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید آشنا باشید. ولی از همان ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید.

متعادل رفتار کنید

حفظ تعادل یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای علاقمند کردن یک پسر باید به آن توجه داشته باشید. محبت یا بی‌توجهی بیش‌ازحد هر دو به یک اندازه می‌توانند آسیب‌زا باشند

سعی کنید کراشتان را نسبت به خود کنجکاو کنید.

در همان قرارهای اولیه همه زندگی خود را برایش تعریف نکنید. اجازه دهید در بعضی موارد او از شما سوال کند و ذهنش درگیر شود. برای عاشق کردن یک فرد هرچه ذهنش بیشتر درگیر شود بیشتر به سمت شما جذب خواهد شد.

همیشه برای تماس گرفتن شما اقدام نکنید

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

مرموز باشید

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید

چگونه با پیامک دلبری کنیم

نحوه پیام دادن شما بسیار در شناخت و دید مرد مورد نظرتان از شما موثر است. این روزها بخش عمده ارتباطات از طریق موبایل انجام می‌شود اما متاسفانه استفاده ناشیانه از آن بسیار دردسرساز و مشکل‌ساز است.

رگباری پیام ندهید

 اگر با خود می گویید چگونه با پیامک دلبری کنیم به این موضوع توجه کنید که به صورت رگباری و پشت سر هم پیام نفرستید. ابتدا منتظر پاسخ او باشید. اشتباه دختر ها این است که وقتی عشق شان پیام را دریافت می کند و جواب نمی دهد، فکر می کنند که برای فشار آوردن و پاسخ دریافت کردن، پیامک های بعدی را به صورت رگباری ارسال کنند. لطفا پیامک های تاییدی بعدی را ننویسید و کمی صبور باشید

خیلی از دختر خانم ها فکر می کنند فقط با داشتن ظاهری جذاب و پوشیدن لباس های شیک می توانند پسر مورد علاقه شان را جز به زندگی شان کنند. اما این مورد کاملاً اشتباه است.

ما به شما کمک می کنیم حرکات مرد عاشق را چگونه تشخیص دهید

ما در کنار شما هستیم تا به بهترین شکل و در کمترین زمان پسر مورد علاقه خودتان را جذب نمایید.

 

 

 

دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » روانشناسی

تعداد مشاهده: 3480 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:50 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل