کتاب بازگشت (زبان: انگلیسی )

دسته بندي : کتاب » داستانی
نام کتاب به انگلیسی : The Return

 

نام کتاب به فارسی: بازگشت

 

موضوع کتاب: داستانی رمانتیک

 

زبان: انگلیسی

 

فرمت : pdf

 

تعداد صفحات: 282 صفحه

 

نویسنده: Nicholas Sparks

 

قیمت در آمازون: 11.99 دلار

 

رتبه از نظر مشتری: بیش از 31 هزار بازخورد مشتری و اخذ رتبه 4.6 امتیاز از 5 امتیاز ( 76% از خوانندگان امتیاز 5 را داده اند.)

 

رتبه در آمازون: هشتمین کتاب رمانتیک آمازون ( تا زمان بارگذاری این فایل )

 

آدرس کتاب در سایت آمازون:

https://www.amazon.com/The-Return/dp/B085FYFZCC/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=The+Return+-+By+Nicholas+Sparks&qid=1635009990&s=books&sr=1-1

خلاصه کتاب:

یک پزشک نیروی دریایی مجروح با دو زن بسیار مهم ملاقات می کند که اسرار آنها مسیر زندگی او را در این پرفروش ترین شماره نیویورک تایمز تغییر می دهد.

تروور بنسون، هرگز قصد بازگشت به نیو برن، کارولینای شمالی را نداشت. اما انفجار خمپاره ای در خارج از بیمارستان که در آن کار می کرد او را از افغانستان با جراحت های فراوان به خانه بازگرداند.

تروور  در اولین ملاقاتش با ناتالی مسترسون، معاون کلانتری، وارد یک رابطه احساسی با او می شود اما ناتالی قصد نزدیک شدن به او را ندارد و بطور مرموزی از او دور می شود و همین موضوع باعث می شود تروور از خود بپرسد که ناتالی چه چیزی را پنهان می کند.

حضور یک دختر نوجوان دیگر به نام کالی که در پارک زندگی می کند، اقامت او را پیچیده تر می کند. تروور بدنبال یافتن اسرار مرگ پدربزرگ خود است و امیدوار است که کالی بتواند شرایط اسرارآمیز مرگ پدربزرگش را روشن کند.

در تلاش برای کشف اسرار ناتالی و کالی ، ترور معنای واقعی عشق و بخشش را می آموزد ... و این که در زندگی ، برای حرکت رو به جلو ، اغلب باید به جایی بازگردیم که همه چیز از آنجا آغاز شده است.

 

درباره نویسنده: نیکلاس اسپارکس با فروش بیش از 100 میلیون نسخه از کتاب های خود ، یکی از محبوب ترین داستان نویسان جهان است. رمان های وی شامل شانزده کتاب پرفروش نیویورک تایمز است و همه کتاب های وی از جمله سه هفته با برادر من ، خاطرات نوشتن او با برادرش میکا ، پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز و بین المللی بوده و به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده است.

 

یازده رمان نیکلاس اسپارک عبارتند از :

1.        The Choice

2.       The Longest Ride

3.      The Best of Me

4.       Safe Haven

5.      The Lucky One

6.       The Last Song

7.      Dear John

8.      Nights in Rodanthe

9.       The Notebook

10.     A Walk to Remember

11.      Message in a Bottle

دسته بندی: کتاب » داستانی

تعداد مشاهده: 4252 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 282

حجم فایل:1,813 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل زیپ شده ی کتاب الکترونیکی در فرمت pdf