عظمت و اهميت قرآن كريم

دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها
تحقیق عظمت و اهميت قرآن كريم
 متشکل از 20 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
 پيشگفتار
سپاس  بيكران خداي را كه گويندگان از دستيابي به ستايش او باز مي مانند و شمارگران به شمارش نعمتهاي او دست نمي يابند و كوشند گان از حق گذاري او ناتوانند خدايي كه همتاي بلند پرواز به ادراك او راه نمي يابند و ژرفانديش خرد تيز بين به او در نمي رسد .
خداوندي كه كتاب را براي هدايت بندگان خود نازل فرمود و هر آنچه كه مورد نياز بشر بود در آن بيان فرمود . رسول اكرم (ص) نيز مانند  ديگر پيامبران كه امت خود را بي چراغ هدايت و بي نشان ندادن راه روشن ترك نكردند .
امت سلام را با برجاي گذاشتن « ثقلين » ترك فرمود : امام علي (ع ) در اين خصوص مي فرمايد ( آن حضرت كتاب خداي را در ميان شما بر جاي گذاشت كه روشنگر حلال و حرام و واجب و مستحب ناسخ و منسوخ و رخصت و عزيمت ، خاص و عام ، پند و امثال ، مرسل و محدود ، محكم و مشابه مي باشد و كتاب هدايت است .
حمد خداوند يكتا و بي همتاي كه مسير هدايت بندگان را نشان داده است و توفيق فراگيري قرآن كربم را به ما عنايت فرمود . اين كتاب كه براي همه قابل فهم است و براي هدايت به طريق بهتر بر پيامبر خاتم نازل شده است از هر گونه كثري منزه است ( قرانا عربيا عيرذي عوج ) و هر كس در آن تدبر نمايد راه راست مي يابد و چون كلام بشريت و منشائي غير از ذات الهي ندارد در آن افتاد وتناقض ديده نمي شود .
دسته بندی: مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

تعداد مشاهده: 5939 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:73 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقیق عظمت و اهميت قرآن كريم
    متشکل از 20 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت