بررسی ديفرانسيل و مهندسي صنايع

دسته بندي : مباحث رشته ها » مقاله و تحقیق

دانلود ورد با موضوع بررسی ديفرانسيل و مهندسي صنايع دارای 42 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 42 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

فهرست:
معرفي رشته مهندسي صنايع و گرايشهاي مربوطه در كارشناسي ارشد
تعريف‌شناسي مهندسي صنايع
مهندسی (engineering)به چه معناست ؟
مهندسی صنايع را چگونه تعريف کنيم ؟
تعريف مهندسی صنايع را چگونه تفسير کنيم ؟
نقش شبيه سازي در مهندسي فرايند
آشنايي با ديفرانسيل
صور مختلف معادلات دیفرانسیل
کاربردهاي ديفرانسيل
هفتمين همايش معادلات ديفرانسيل و سيستم‌هاي ديناميكي در تبريز آغاز به كار كرد.
دیفرانسیل
جهت نیرو در دیفرانسیل خورشیدی
وظایف دیفرانسیل
معرفي رشته مهندسي صنايع و گرايشهاي مربوطه در كارشناسي ارشد
مهندسي صنايع يكي از رشته‌هاي زير مجموعه گروه مهندسي مي‌باشد و مدت زمان تحصيل اين رشته در مقطع كارشناسي بطور متوسط چهار سال است. عموماً دو سال اول دوره به گذراندن دروس عمومي، علوم پايه، مهندسي مقدماتي و زبان انگليسي اختصاص دارد و دو سال دوم بر روي دروس تخصصي تمركز مي‌يابد. در يك تعريف كلي مي‌توان گفت:
مهندسي صنايع رشته‌اي است كه با طراحي، بهبود و پياده‌سازي سيستم‌‌هاي يكپارچه از افراد، مواد، اطلاعات، تجهيزات و انرژي مرتبط مي‌باشد. اين رشته بر پاية دانش تخصصي و تبحر در علوم رياضي، طبيعي، اجتماعي و نيز قوانين و روش‌‌هاي تجزيه و تحليل مهندسي و طراحي بنا شده است و مي‌تواند به كمك اين علوم و قوانين به تعيين، پيش‌بيني و ارزيابي نتايج حاصل از سيستم‌‌هاي يكپارچه بپردازد» هدف اصلي آموزش اين رشته بهينه‌سازي و استانداردسازي كليه سيستم‌‌ها اعم از توليدي و خدماتي و در نهايت ارتقاء بهره‌وري است بطوريكه هر يك از دروس تخصصي اين رشته تحصيلي در واقع وسيله‌اي مؤثر در راه استفاده مؤثر از منابع و تقليل هزينه‌هاست. خوشبختانه رشتة مهندسي صنايع در چند سال اخير از اهميت و موقعيت بالايي برخوردار گرديده است و اغلب فارغ‌التحصيلان اين رشته به سرعت و سهولت جذب بازار كار مي‌گردند. با توجه به روند رو به رشد تعداد فارغ‌التحصيلان اين رشته در مقطع كارشناسي، ضرورت تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته در جهت كسب جايگاه‌‌هاي برتر شغلي و آشنايي عميقتر با دستاوردهاي جديد مهندسي صنايع و در نهايت زمينه ورود به مقاطع بالاتر و حضور در عرصه‌هاي دانشگاهي، مضاعف گرديده است. و همين امر باعث افزايش رقابت مي‌گردد.
دسته بندی: مباحث رشته ها » مقاله و تحقیق

تعداد مشاهده: 2853 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:226 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع بررسی ديفرانسيل و مهندسي صنايع دارای 42 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد

    تعداد صفحه : 42 صفحه

    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش

    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس