پاورپوینت رموز شاد زیستن

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع رموز شاد زیستن دارای 49 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 49 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

رموز شاد زیستن
*با خدا ارتباط برقرار كنید : حداقل نیاز انسان به روح خدایی، مانند احتیاج نوزاد است به مادر. به همان میزان كه جسم برای ادامه حیات به هوا و غذا نیازمند است، روح و باطن نیز به هدایت الهی و روح ربانی محتاج است.
در دنیای پراضطراب و سراسر استرس امروز، آرامش و راحتی خیال، نعمتی است كه بسیاری آرزوی آن را دارند. اما برای رسیدن به آرامش تنها آرزو كافی نیست، بلكه باید قدم پیش نهاد و كاری كرد.
هنگامی كه وضو می گیرید، الكتریسیته های ساكن را به سطح بدن خود می آورید؛ آب نیز رسانا است و شما امواج آلفا (امواج آرامش بخش) تولید می كنید. با كشیدن مسح سر، این امواج را به كورتكس مغز انتقال می دهید و باعث می شوید كه ناحیه شلوغ ذهن آرام گیرد. با مسح پا، انتقال امواج آلفا را در اندام های پایینی سرعت می بخشید. بیشترین منطقه ای كه در

*الگوهای رفتار:
ضمیر ناهشیار مسئول بخش بزرگی از پیامدها و سبب همه
تکرارها در زندگی انسان است. ما بر اساس برنامه‌های ثبت
شده در ضمیر ناهشیار خود عمل می‌کنیم. در هر مرحله‌ای
که باشید می‌توانید به آنچه می‌خواهید دست یابید. اما همین
جا باید یک نکته را برای خود مشخص کنیم که هر وقت
تصمیم به تغییر بگیریم با مقاومت روبرو می‌شویم بعبارت
دیگر کمربندها را محکم ببندید.
روی كره زمین امواج آلفا دارد، كعبه است. زمانی كه شما نماز می خوانید و در جهت خانه خدا قرار می گیرید و ۷ قسمت بدن شما با زمین تماس پیدا می كند، امواجی را دریافت می- كنید كه باعث آرامش شما می شوند.
*شکل‌گیری الگوهای رفتاری:
بلافاصله پس از تولد، الگوهای رفتاری شروع به شکل‌گیری می‌کنند پس بسیار محکم و جاافتاده هستند. بخش کوچکی از الگوهای انسان در زندگی هشیارانه و بخش اعظم آن ناهشیار بوده و بازتاب آموخته‌های او از والدین است.

دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 2330 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 49

حجم فایل:8,351 کیلوبایت

 قیمت: 28,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع رموز شاد زیستن دارای 49 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.