زنان مدير چرا كم هستند

دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها
تحقيق زنان مدير چرا كم هستند
 متشکل از 27 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
مقدمه
سپاس و ستايش خداي يكتايي را سزد كه جهان ، جملگي به اراده او هست گرديد و به هنر بي نظير او به زينت هاي بسيار آراسته گشت . نقاش زبر دست ، طبيعت را بر دو زمره زن و مرد بيافريد تا در كار زار زندگي يار و غمخوار همدگر باشند و در پيمودن راه كمال مكمل يكديگر . خانه خاموش قلب اين دو را به اتش مهر و محبت ميان هم روشن و نوراني ساخت و انس و الفت اين دو مايه بقاء نسل و تداوم حيات گرديد .
زن و مرد هر از يك گوهر افريده شدند و در نظام هستي هر دو يك مسير را مي پويند و يك مقصد را مي جويند . ليك براي انكه راه پر فراز و نشيب را كاروانيان اسان تر طي كنند و امور سفر به نحوي موثرتر انجام پذيرد ، هر كدام به گونه اي بار مسئووليت را به دوش كشيده و هر كدام وظايفي معين را عهده دار گشته اند . دستهاي مهربان افرينش نيز تن و روان اين دو را به گونه اي تراشيده كه در اين مسير مقدر براي انجام وظايف خود به نيكي مهيا باشند و همپا و همدل يكديگر به سوي شاهد مقصود پيش بروند .
بر اين اساس زن و مرد در عين حال كه از آفرينشي يكسان برخوردارند و فضيلت و شرافت آنها در نظام هستي و نزد خداوند برابر است ، هر كدام مختصات روحي و جسمي ويژه اي نيز براي خود يافته اند كه انها را براي ايفاء نقش خود در طبيعت تواناتر مي سازد .
تفاوت ميان زن و مرد در اجتماع نيز از همين ويژگي هاي روحي و جسمي ايشان نشأت مي گيرد .
دسته بندی: مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

تعداد مشاهده: 4964 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:113 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقيق زنان مدير چرا كم هستند
    متشکل از 27 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت