چه چيز از ما يك معلم خوب مي سازد

دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها
تحقيق چه چيز از ما يك معلم خوب مي سازد
 متشکل از 9 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
چه چيز از ما يک معلم خوب مي‌سازد؟

من ده سال است که درس مي‌دهم. در طي اين مدت در مدارس دولتي، دانشگاه ها، دبستان هاي خاص، مدارس سواد آموزي و بازآموزي بزرگسالان کار کرده ام. کوچکترين شاگردم يک دختر 6 ساله و بزرگترين آنها يک مهاجر جامائيکايي، يک مادر بزرگ 63 ساله بود که تازه مي‌خواست سواد ياد بگيرد. من حتي به بچه هاي معلول هم درس داده ام.
گستردگي تجربياتم زندگي معلمي ام را غني کرده است اما مرا از لذت همکارانم محروم کرده است: اين احساس که وارد کلاس تازه اي در ترم جديد مي‌شوم و مي‌دانم بچه‌ها چه مي‌خواهند و بهترين راه دادن آن به بچه‌ها چيست. منظورم اين نيست که بدون هيچ ديدگاه و ايده اي و کورکورانه به کلاس مي‌روم. در اغلب موارد وقت کافي براي جمع آوري محتواي مناسب و چيزي که بچه‌ها با آن کار کنند را دارم. اما آن چيزي که ندارم حس همانندي اي است که به معلمي دست مي‌دهد که سالها در يک کلاس و يک پايه با همان درس‌ها کار مي‌کنند. من فکر نمي کنم چيزي که در ترم قبل مفيد بوده، اين ترم هم به درد بخورد.
به خاطر وضعيت دايماً در حال تغييرم، من وقت زيادي را به فکر کردن درباره هنر و عمل معلمي، جدا از محتواي تدريس، سن بچه ها، اندازه کلاس يا برنامه آموزشي، تخصيص داده ام. هر جا که مي‌روم معلم هاي نمونه اي را مي‌بينم که دلم مي‌خواهد بدانم چرا آنها اينقدر خوب هستند
دسته بندی: مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

تعداد مشاهده: 4984 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:48 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقيق چه چيز از ما يك معلم خوب مي سازد
    متشکل از 9 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت