چگونه تلویزیون کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد

دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها
تحقيق چگونه تلویزیون کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد
 متشکل از 18 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
 اغلب بچه ها خیلی زود تر از اینکه وارد مدرسه شوند تحت تأثیرتلویزیون قرار دارند به طوریکه هفتاد درصد  مراکز نگهداری کودکان در طول روز ازتلویزیون برای سرگرمی بچه ها استفاده می کنند  ،  هر کودک در یک  سال تقریبا ً به  طور متوسط نهصد ساعت از وقت خود را درمدرسه  و هزار و بیست وسه ساعت را در جلوی تلویزیون می گذراند .
     براساس گزارش آکادمی طب اطفال در آمریکا   (AAP )  هر کودک آمریکائی روزانه چهار ساعت  تلویزیون تماشا  می کند ، در صورتیکه بر طبق دستور العمل ها ی این سازمان کودکان بزرگتر ازدو سال  نباید  بیش از دو ساعت درروز تلویزیون تماشا کنند واین برنامه ها باید مخصوص سن آن ها باشد . برطبق همین دستورالعمل ها کودکان زیر دو سال مطلقا ً نباید ازبرنامه های تصویری مانند تلویزیون ، دی وی دی ها ، نوارهای ویدیوئی ، کامپیو تر ها و بازی های ویدئویی استفاده کنند . دوسال اولیۀ زندگی زمان بسیار مهمی برای تکامل مغز می باشد و این نوع برنامه ها روی یادگیری ، خلاقیت و قدرت ابتکارکودکان تأثیر منفی گذاشته و آنان را از مزایای بازی با همسالان و یا در کنار والدین بودن و رشد مهارت ها وافزایش قدرت شناخت و ادراک و رشد اجتماعی و عاطفی محروم می نماید .
     البته استفاده از تلویزیون درحد اعتدال و برای بچه ها ی قبل از سنین مدرسه مفید بوده و می تواند در یادگیری الفبا ازطریق تلویزیون وکسب اطلاعات درمورد حیات وحش و طبیعت کمک نماید کما اینکه بزرگ سالان و والدین نیز می توانند
دسته بندی: مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

تعداد مشاهده: 5329 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:133 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقيق چگونه تلویزیون کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد
    متشکل از 18 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت