پروپوزال ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات ضمانتنامه، LC ، با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات ضمانتنامه، LC،
با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت در استان سمنان دارای 33صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات ضمانتنامه، LC ،
با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت در استان سمنان

تعداد صفحه: 33صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

پروپوزال مدیریت صنعتی گرایش تولید

عنوان
ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات ضمانتنامه، LC ،...
با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت در استان سمنان

مقدمه
تغییرات اساسی دنیای امروز باعث برهم زدن پارادایم های گذشته در تمامی عرصه ها شده است .تغییرات دربرخورد رقبا بایکدیگر؛ تغییر در چرخه عمر محصولات؛ بالا رفتن سطح اگاهی انسبببانها به واسطه تغییرات در نظام های اموزش و پرورش، رشد ابداعات و نو اوریها همگی بران شده اند تا پارادایم های گذشته نتوانند پاسخگوی نیاز های دنیا امروز باشند(کیقبادی،ص2). دنیای امروز جهان خواسته های نامحدود و منابع محدود بشر است .در این شرایط تمام سازمانها سعی دارند تا بگونه ای عمل کنندکه حد اکثر توان و پتانسیل خود را به فعلیت برسانند.در چنین شرایطی ظرفیت سنجی و برنامه ریزی برای ظرفیت تولید وخدمات به منظور بکار گیری توان موثر خود ،برای تمام سازمانها امری کاملا ملموس و حیاتی بنظر می رسد.بخصوص که سازمانها در این عصر نیازمند داشتن یک مزیت رقابتی جهت پیشه گرفتن از رقبا و کسب سود بیشتر هستند.
بانک ملت نیز  از این قائده مستثنا نمی باشد و دیر زمانی است که در این راه قدم گذاشته است.براین اساس نیاز است تا در مورد ارائه خدمات بانکی، ظرفیت سنجی صورت گیردتا مشخص گردد ؛ هر شعبه باتوجه به منابع موجود، تعداد و نوع مشتریان ،بکار گیری از توان نیروی انسانی  وباتوجه به وضعیت جامعه و رقباو...به چه میزان می تواند ضمانتنامه بانکی بفروشد، گشایش اسناد اعتباری (LC)داشته باشد، انواع کارمزد ها را دریافت کند؟وغیره.  این بانک با اتکا به سابقه و تجربیات ارزشمند چندین ساله خود، خلق مزیتهای رقابتی در بازار خدمات غیر مشاع  نظام بانکی کشور را دستور کار خود قرار داده و همگام با تحولات مهم دنیای بانکداری، نسبت به طراحی و پیاده سازی سامانه های مربوطه باهدف  تامین هزینه های جاری خود از محل کارمزد ها  اقدام نموده است.
محقق در این پژوهش سعی نموده است  تا : در مرحله اول؛
با استفاده از تکنیک برنامه ریزی SWOT  بیان نماید که ایا بانک ملت ،توانسته است از تمام ظرفیت خود در جهت کسب بیشتر درامدهای غیر مشاع(انواع کارمزد) استفاده کند؟ ویااینکه ظرفیت بلااستفاده وجود دارد؟ و چنانچه موفق به بکار گیری از ظرفیت مناسب خدمتی خود نشده است چه راهبرد ها و راهکارهایی باید دنبال شود؟
ودر مرحله دوم ؛ بعد از بیان انواع استراتژی های پیشنهادی توسط محقق و انتخاب استراتژی تدافعی برای بانک ملت، با کمک مدل تصمیم گیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی( AHP) ،اولویت و اهمیت عوامل این استراتژی تعیین می گرددودر نهایت محقق به یک الگوی مناسب مدیریت ظرفیت در بانک ملت دست مي یابد.

دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 6427 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:103 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات ضمانتنامه، LC ،
    با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت در استان سمنان دارای 33صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.