پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری دارای 6

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
دارای 69 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.


عنوان پروپوزال: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تعداد صفحه: 69صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

پروپوزال مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین¬الملل
موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

مقدمه
در میان مفاهیم بازاریابی مطالعه رفتار مصرف¬کننده رشته تحصیلی جدیدی است. در اوایل دهه¬ی 1900 نویسندگان بحثی را درباره  این موضوع آغاز کردند که چگونه تبلیغ کنندگان می توانند از اصول روان¬شناسی استفاده نمایند. همزمان با توسعه¬ی مفهوم بازاریابی در دهه¬ی1950  نیاز  به مطالعه رفتار مصرف¬کننده بیش از پیش ضرورت یافت. نخستین کتابهای درسی در این مورد در دهه ی 1960 به رشته تحریر درآمده است. (موون و مینور, 1388, ص. 16) از آن زمان تاکنون مفهوم رفتار مصرف¬کننده توسعه¬ی  زیادی یافته است. در عصر کنونی که رقابت بین بنگاه¬های کسب و کار شدت یافته است درک رفتار مصرف¬کننده و شناخت مشتریان اهمیت ویژه¬¬ای دارد.  مشتریان ممکن است نیازها و خواسته¬های خود را به گونه¬ای بیان نمایند اما طور دیگری عمل کنند. آنها ممکن است از انگیزش¬های عمیق¬تر درونی خود خبر نداشته باشند یا نسبت به عوامل مؤثری که در آخرین لحظه عقیده¬شان را عوض می¬کند عکس¬العمل نشان دهند. از این رو بازاریابان باید خواسته¬¬ها، دریافت¬های ذهنی و خرید و رفتار خرید مصرف¬کنندگان را به طور عمیق و مستمر بررسی کنند.
در میان مصرف¬کنندگان ارزیابی و مطالعه رفتار مصرف-کنندگان خدمات  بانکی و مالی اهمیت بالایی دارد تبیین رفتار مصرف کنندگان خدمات بانکی امکان ارائه¬ی برنامه های مطلوب¬تر بازاریابی و افزایش رضایت مصرف¬کنندگان در جهت سودآوری بنگاه¬ها را فراهم می¬آورد. از این رو پژوهش حاضر با هدف تبیین رفتار مصرف¬کنندگان حقوقی در حوزه¬ی خدمات نوین بانکی انجام  شده است.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 6216 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 69

حجم فایل:99 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری دارای 69صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.