عصر اطلاعات

دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها
تحقيق  عصر اطلاعات
 متشکل از 14صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
 فرماندهان جنگ به اين نتيجه رسيده اند كه عمليات رواني تاثيرات بسزايي در جنگ دارد بر طبق كتاب جنگ لتركارل ون كلاسوتيز، جنگ عمل خصمانه اي است كه با غلبه بر دشمن به اهداف خود مي رسيم، سان تزرو در 2000 سال پيش فرضيه اي را ارائه كرد كه اساس آن غلبه بر دشمن بدون جنگ و خونريزي مي باشد كه هنوز اين فن ساده و كم هزينه يكي از بنيادهاي جنگ رواني مي باشد و بالاخره پروزي نهايي و شكست دشمن بايد در افكار صورت گيرد.
با قرار دادن ايدئولوژي كلاسوتي و سارتز در كنار هم به يك اصل مهم در عصر اطلاعات عملياتي رواني دست مي يابيم. غلبه بر دشمن براي دستيابي به اهداف بدون جنگ و خونريزي امروه اين اصل رابطه خاصي با افزايش نظريه آمريكايي ها بر عجز آنها از تلفات داروي عصر اطلاعات (Psyop) بيش از ديگر تجهيزات جنگي قابليت ما را در رسيدن به اهداف ملي بدون جنگ و خونريزي افزايش مي دهد.
جنگ آوري مدرن و تكنيكهاي سياسي نمايانگر روشهاي بي شماري در حل اختلالفات براي ملت‌هاست جدول شماره 1 نمونه از ارتش و سياست و راههاي اقتصادي را نشان مي دهد كه اندازه طيف بحران مي باشد اين طيف به شاخه هاي فرعي صلح و بحران و جنگ تقسيم موقعيتي مابين جنگ و صلح مي باشد.
دسته بندی: مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

تعداد مشاهده: 5165 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:50 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقيق عصر اطلاعات متشکل از 14صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت